သင်ဟာ 5BB အင်တာနက်အသုံးပြုသူတစ်ယောက်ဆိုရင် 5BB App ကို သင့်ဖုန်းထဲမှာ ထည့်ထားသင့်ပါတယ်။
5BB Application ကို ဖွင့်ဖို့က လွယ်ပါတယ်။ Android User များအတွက် 5BB App ကို Google Play store ဒီနေရာမှာ download ရယူပါ။
Log in ဝင်နည်း
Account No & Password >> အကောင့်နံပါတ်မှာ မိမိရဲ့ User ID နဲ့ လျို့ဝှက်ကုတ်မှာ မိမိ၏ Password ကို ဖြည့်သွင်းပြီး အကောင့်ဝင်ရန်ကို နှိပ်ပါ။ အကယ်၍ မိမိ ရဲ့ Account No နဲ့ Password ကိုမသိရှိပါက
နည်းလမ်း (၁)။ ။5BB အင်တာနက်လိုင်း စတင် (Activate) လိုင်းပွင့်သည့်အချိန်တွင် billing@5bb.com.mm ဆိုသည့် email နံမည်ဖြင့် email တစ်စောင်သည် Application Form တွင် ဖြည့်ခဲ့သည့် User email ထံရောက်ရှိ ပေးပို့အကြောင်းကြားလေ့ရှိသည်၊ ယင်း email တွင် Account No, Name နှင့် Password များ ပါရှိပါသည်။
နည်းလမ်း (၂)။ ။Service Hotline 01-2305425 ကို ဆက်သွယ်စုံစမ်းမေးမြန်းနိုင်မည်ဖြစ်ပါသည်။
နည်းလမ်း (၃)။ ။Account No သိရှိပြီး Password မသိရှိခဲ့ပါလျှင် ဒီနေရာမှာ SMS Verification Code ဖြင့် password ပြန်ယူနိုင်ပါတယ်။ Application Form တွင် ဖြည့်ခဲ့သည့် ဖုန်းနံပါတ်ကိုသာ Verification Code ပို့မည် ဖြစ်ပါသည်။
အသုံးပြုနည်း
Main Page >> 5BB App (Application) ရဲ့ Main Page မှာတော့Customer Name, Customer ID , Invoice Number မိမိလက်ရှိအသုံးပြုနေတဲ့ Plan အမျိုးအစား အစရှိသည်တို့ကို ဖော်ပြပေးထားမှာ ဖြစ်ပါတယ်။
Bill ဆောင်ခြင်း >> လစဥ်ကြေးပေးချေမည်ကိုနှိပ်ပြီး Mobile Bankingနဲ့ ငွေပေးချေမှုရှင်းပြချက်များကိုတွေ့မြင်ရမှာဖြစ်ပါ တယ်။
Service Plan >> မိမိလက်ရှိသုံးတဲ့ အမျိုးအစား Tab မှာ လက်ရှိအသုံးပြုနေတဲ့ Service Plan ကိုဖော်ပြထားမှာဖြစ်ပါတယ်
Plan Change >> Plan Change Tab တွင် ပြောင်းရန်ကိုနှိပ်၍ Plan Upgrade (သို့မဟုတ်) Downgrade အစရှိသည့် Plan ပြောင်းလဲခြင်းတို့ကို မိမိပြောင်းလဲလိုတဲ့ Planကိုရွေးချယ်ပြီး ပြောင်းလဲမယ့်ရက်ကို ဖြည့်စွက်ကာ လျှောက်ထားမည်ကိုနှိပ်၍ Plan Change Form ကို လျှောက်ထား နိုင်ပါတယ်။
Relocation >>နေရာပြောင်းရန်ကိုနှိပ်ပြီး တပ်ဆင်ထားသောနေရာမှ အခြားနေရာသို့ ပြောင်းလဲတပ်ဆင်အသုံးပြုရန် လျှောက်ထားနိုင်ပါတယ်။ ပြောင်းလဲတပ်ဆင်လိုတဲ့တည်နေရာကို အပြည့်အစုံဖြည့်စွက်ပြီး လျှောက်ထား မည်ကိုနှိပ်၍ Relocation Form ကို လျှောက်ထားနိုင်ပါတယ်။
Tick Type >> မိမိပြုလုပ်လိုတဲ့ Ticket Type ကိုရွေးချယ်ပါ။ Problem Category မှာ Category တစ်ခုခုကိုရွေးချယ်၍ Ticket Summary မှာ မိမိဖြစ်ပေါ်နေတဲ့ စက် (သို့) လိုင်း အခြေအနေအားဖြည့်စွက်ပါ။ ထို့နောက် လျှေက်ထားမည်ကိုနှိပ်၍ ဝန်ဆောင်မှုဌာနရဲ့ အကူအညီကိုရယူပါ။ 5BB သို့ တိုက်ရိုက်ဆက်သွယ်နိုင်ရန် အတွက် အကူအညီမှာ 5BB ရဲ့ ရုံးဖွင့်ချိန်၊ ဖုန်းနံပါတ် ၊ အီးမေးလ်နဲ့ လိပ်စာတို့ကို မြေပုံနဲ့တကွ ဖော်ပြထား ပါသည်။
Profile Data >> မိမိနာမည်နဲ့ User ID ကိုနှိပ်ပါ။ ကိုယ်ရေးအချက်အလက်မှာ ပေးချေခဲ့တဲ့ မှတ်တမ်းတွေ၊ လျှို့ဝှက်ကုဒ်ပြောင်းရန်၊ အကောင့်အချက်အလက်များနဲ့ အကောင့်မှ ထွက်ရန်တို့ကို တွေ့ရမှာဖြစ်ပါတယ်။
Payment History >> မိမိနာမည်နဲ့ Customer ID ကိုနှိပ်ပါ။ပေးချေခဲ့တဲ့မှတ်တမ်းများကိုနှိပ်ပြီး မိမိပေးချေခဲ့တဲ့မှတ်တမ်း တွေကို အသေးစိတ်ပြန်လည်ကြည့်ရှု နိုင်ပါတယ်။
Login Password Change >> 5BB Application သို့ဝင်ရောက်တဲ့ Log in Password ကိုပြောင်းလဲရန် လျို့ဝှက်ကုဒ် ပြောင်းလဲရန် ကိုနှိပ်ပါ။ လက်ရှိသုံးတဲ့ လျှို့ဝှက်ကုဒ်နဲ့ ပြောင်းလဲလိုတဲ့ လျှို့ဝှက်ကုဒ်တို့ကို ရိုက်ထည့်ပြီး လျှောက်ထားမည်ကိုနှိပ် ၍ 5BB Application သို့ login ဝင်ရောက်မယ့် Password ကိုပြောင်းလဲနိုင်ပါတယ်။
Personal Data >> အကောင့်အချက်အလက်များကိုနှိပ်၍ မိမိဝယ်ယူစဥ်ကဖြည့်သွင်းခဲ့တဲ့ Data တွေကို ပြန်လည်ကြည့်ရှု နိုင်မှာဖြစ်ပါတယ်။ အကောင့်မှထွက်ရန်ကိုနှိပ်၍ အကောင့်မှထွက်ခွာနိုင်ပါတယ်။
(မြန်မာ့အမြန်ဆုံး 5BB Broadband သည် Global Technology Company ၏ FTTH Internet အမှတ်တံဆိပ် ဖြစ်ပါသည်။ )
အသုံးပြုနည်း အသေးစိတ် Video Clip ကို အောက်ပါ Link တွင်၀င်ရောက်ကြည့်ရှုနိုင်ပါတယ်
သင်ဟာ 5BB အင်တာနက်အသုံးပြုသူတစ်ယောက်ဆိုရင် 5BB App ကို သင့်ဖုန်းထဲမှာ ထည့်ထားသင့်ပါတယ်။
5BB Application ကို ဖွင့်ဖို့က လွယ်ပါတယ်။ Android User များအတွက် 5BB App ကို Google Play store ဒီနေရာမှာ download ရယူပါ။
Log in ဝင်နည်း
Account No & Password >> အကောင့်နံပါတ်မှာ မိမိရဲ့ User ID နဲ့ လျို့ဝှက်ကုတ်မှာ မိမိ၏ Password ကို ဖြည့်သွင်းပြီး အကောင့်ဝင်ရန်ကို နှိပ်ပါ။ အကယ်၍ မိမိ ရဲ့ Account No နဲ့ Password ကိုမသိရှိပါက
နည်းလမ်း (၁)။ ။5BB အင်တာနက်လိုင်း စတင် (Activate) လိုင်းပွင့်သည့်အချိန်တွင် billing@5bb.com.mm ဆိုသည့် email နံမည်ဖြင့် email တစ်စောင်သည် Application Form တွင် ဖြည့်ခဲ့သည့် User email ထံရောက်ရှိ ပေးပို့အကြောင်းကြားလေ့ရှိသည်၊ ယင်း email တွင် Account No, Name နှင့် Password များ ပါရှိပါသည်။
နည်းလမ်း (၂)။ ။Service Hotline 01-2305425 ကို ဆက်သွယ်စုံစမ်းမေးမြန်းနိုင်မည်ဖြစ်ပါသည်။
နည်းလမ်း (၃)။ ။Account No သိရှိပြီး Password မသိရှိခဲ့ပါလျှင် ဒီနေရာမှာ SMS Verification Code ဖြင့် password ပြန်ယူနိုင်ပါတယ်။ Application Form တွင် ဖြည့်ခဲ့သည့် ဖုန်းနံပါတ်ကိုသာ Verification Code ပို့မည် ဖြစ်ပါသည်။
အသုံးပြုနည်း
Main Page >> 5BB App (Application) ရဲ့ Main Page မှာတော့Customer Name, Customer ID , Invoice Number မိမိလက်ရှိအသုံးပြုနေတဲ့ Plan အမျိုးအစား အစရှိသည်တို့ကို ဖော်ပြပေးထားမှာ ဖြစ်ပါတယ်။
Bill ဆောင်ခြင်း >> လစဥ်ကြေးပေးချေမည်ကိုနှိပ်ပြီး Mobile Bankingနဲ့ ငွေပေးချေမှုရှင်းပြချက်များကိုတွေ့မြင်ရမှာဖြစ်ပါ တယ်။
Service Plan >> မိမိလက်ရှိသုံးတဲ့ အမျိုးအစား Tab မှာ လက်ရှိအသုံးပြုနေတဲ့ Service Plan ကိုဖော်ပြထားမှာဖြစ်ပါတယ်
Plan Change >> Plan Change Tab တွင် ပြောင်းရန်ကိုနှိပ်၍ Plan Upgrade (သို့မဟုတ်) Downgrade အစရှိသည့် Plan ပြောင်းလဲခြင်းတို့ကို မိမိပြောင်းလဲလိုတဲ့ Planကိုရွေးချယ်ပြီး ပြောင်းလဲမယ့်ရက်ကို ဖြည့်စွက်ကာ လျှောက်ထားမည်ကိုနှိပ်၍ Plan Change Form ကို လျှောက်ထား နိုင်ပါတယ်။
Relocation >>နေရာပြောင်းရန်ကိုနှိပ်ပြီး တပ်ဆင်ထားသောနေရာမှ အခြားနေရာသို့ ပြောင်းလဲတပ်ဆင်အသုံးပြုရန် လျှောက်ထားနိုင်ပါတယ်။ ပြောင်းလဲတပ်ဆင်လိုတဲ့တည်နေရာကို အပြည့်အစုံဖြည့်စွက်ပြီး လျှောက်ထား မည်ကိုနှိပ်၍ Relocation Form ကို လျှောက်ထားနိုင်ပါတယ်။
Tick Type >> မိမိပြုလုပ်လိုတဲ့ Ticket Type ကိုရွေးချယ်ပါ။ Problem Category မှာ Category တစ်ခုခုကိုရွေးချယ်၍ Ticket Summary မှာ မိမိဖြစ်ပေါ်နေတဲ့ စက် (သို့) လိုင်း အခြေအနေအားဖြည့်စွက်ပါ။ ထို့နောက် လျှေက်ထားမည်ကိုနှိပ်၍ ဝန်ဆောင်မှုဌာနရဲ့ အကူအညီကိုရယူပါ။ 5BB သို့ တိုက်ရိုက်ဆက်သွယ်နိုင်ရန် အတွက် အကူအညီမှာ 5BB ရဲ့ ရုံးဖွင့်ချိန်၊ ဖုန်းနံပါတ် ၊ အီးမေးလ်နဲ့ လိပ်စာတို့ကို မြေပုံနဲ့တကွ ဖော်ပြထား ပါသည်။
Profile Data >> မိမိနာမည်နဲ့ User ID ကိုနှိပ်ပါ။ ကိုယ်ရေးအချက်အလက်မှာ ပေးချေခဲ့တဲ့ မှတ်တမ်းတွေ၊ လျှို့ဝှက်ကုဒ်ပြောင်းရန်၊ အကောင့်အချက်အလက်များနဲ့ အကောင့်မှ ထွက်ရန်တို့ကို တွေ့ရမှာဖြစ်ပါတယ်။
Payment History >> မိမိနာမည်နဲ့ Customer ID ကိုနှိပ်ပါ။ပေးချေခဲ့တဲ့မှတ်တမ်းများကိုနှိပ်ပြီး မိမိပေးချေခဲ့တဲ့မှတ်တမ်း တွေကို အသေးစိတ်ပြန်လည်ကြည့်ရှု နိုင်ပါတယ်။
Login Password Change >> 5BB Application သို့ဝင်ရောက်တဲ့ Log in Password ကိုပြောင်းလဲရန် လျို့ဝှက်ကုဒ် ပြောင်းလဲရန် ကိုနှိပ်ပါ။ လက်ရှိသုံးတဲ့ လျှို့ဝှက်ကုဒ်နဲ့ ပြောင်းလဲလိုတဲ့ လျှို့ဝှက်ကုဒ်တို့ကို ရိုက်ထည့်ပြီး လျှောက်ထားမည်ကိုနှိပ် ၍ 5BB Application သို့ login ဝင်ရောက်မယ့် Password ကိုပြောင်းလဲနိုင်ပါတယ်။
Personal Data >> အကောင့်အချက်အလက်များကိုနှိပ်၍ မိမိဝယ်ယူစဥ်ကဖြည့်သွင်းခဲ့တဲ့ Data တွေကို ပြန်လည်ကြည့်ရှု နိုင်မှာဖြစ်ပါတယ်။ အကောင့်မှထွက်ရန်ကိုနှိပ်၍ အကောင့်မှထွက်ခွာနိုင်ပါတယ်။
(မြန်မာ့အမြန်ဆုံး 5BB Broadband သည် Global Technology Company ၏ FTTH Internet အမှတ်တံဆိပ် ဖြစ်ပါသည်။ )
အသုံးပြုနည်း အသေးစိတ် Video Clip ကို အောက်ပါ Link တွင်၀င်ရောက်ကြည့်ရှုနိုင်ပါတယ်